Monday, June 26, 2006

寫給戀愛和創作

的起心肝到Tom Lee買飛…買誰的飛?
不是同事們打了幾天訂票熱線都沒被接通的軟硬(我當然愛軟硬,也恨睇軟硬,但還是懶去打電話);不是為了英倫姣男Robbie Williams(我當然欣賞他在舞台的狂野和性感,也渴望能聽到他現場演譯Better Man,但當我還在想找哪個熱情女子跟我一起會他時,所有票價的票都賣光了);我為的,是一個阿叔…
李宗盛。
我還暗地渴望他真能請到林憶蓮當嘉賓。
他的音樂怎麼動人,喜歡和經歷過國語歌全盛時期的人都會知道。但國語歌也沒落得快。現在偶然聽到那時期曾經大熱的作品,彷如隔世。
今晚,突然記起這一首。

因為寂寞 - 張艾嘉
曲 、詞︰李宗盛
會愛上我因為你寂寞
雖然你從來不說 
你不說我也會懂
其實 會愛上你也是因為我寂寞
因為受不住冷落 空虛的時候有個寄託
雖然總是被人們圍繞著
在曲終人散以後 會想念你的細心溫柔
原諒我不能承諾什麼
我會愛你 只是因為 因為寂寞
抱歉我不能承諾什麼
是否要一起生活 
還是有一個我們的窩
不要你為我承諾什麼
我會愛你 你會愛我 只是因為寂寞
會愛上你因為我寂寞
雖然我從來不說 我不說你也會懂
而且 感情的事你我都脆弱
談到未來的生活 我們對自己都沒有把握
*請不要對我承諾什麼
是否要一起生活 還是要一個我們的窩
你不必為〔對〕我承諾什麼
我會愛你 你會愛我 只是因為寂寞


這真是一首我聽過最令人心酸的情歌。
「而且 感情的事你我都脆弱
談到未來的生活 我們對自己都沒有把握 」
「我會愛你 你會愛我 只是因為寂寞」
如此複雜的思緒,本來是令人難以接受的真話.,他用那麼平白的歌詞就說出了出來,就因為不兜圈,不砌詞,反倒令聞者心酸。
聽說張艾嘉和李宗盛也相戀過,相戀時創作的作品,果能拼發不一樣燦爛的火花。就像給林憶蓮的作品一樣,也許那才是真正永恆的愛情結晶。

13 comments:

Anonymous said...

哈!李宗盛的票我上星期也買了,除了女朋友外,我也找不到人陪我看呢,還被人笑我老...

你買了那一場?聽說兩場會唱完全不同的歌,我買時還未公佈嘉賓,順手就買了第一場...怎料才發現...

第一場:莫文慰,梁靜茹,任賢齊,黃品源
第二場:張信哲,張艾嘉,周華健

嘩~~~我最想睇的三個都在第二場!!!真係激死!我諗都要買多場睇了...

P.S. 身為林憶蓮粉絲,我最鍾意的李生作品,還是當愛已成往事

不過Screening有個同學仔在片中播過夢醒時份,而家睇返,原來又真係好勁...

siumanglung said...

我買第二場呀!不過第一場有黃品源都OK啦!個廣告好似話有神秘嘉賓架,所以我買完飛好驚,萬一真係有林憶蓮,而佢又做第一場神秘嘉賓就真係激死我。
其實噚晚我想寫埋另一首歌,雖然我識晒歌詞,但居然記唔起個歌名。今朝返工途中,就突然記起…「就係當愛已成往事」。
其實不知不覺我都買左好多林憶蓮的唱片,而家聽的廣東歌,佔80%時間係聽林憶蓮同陳奕迅,我已經不知道其他廣東歌歌手唱咩,反而仲好捨得買返以前無買的舊碟,近排…又係林憶蓮的「不如重新開始」,裡面有李宗盛的「假如讓你吻下去」,原來是林振強填詞的。

Anonymous said...

我近年都係只買舊碟同精選,剛剛半小時前又想買碟聽,找來找去都沒有心頭好,終於買了隻平井堅上年的精選

這幾年買落的舊碟,最值租都係葉德嫻精選,真係由明星到美中不足都齊晒,好堅

另外最開心的一隻復刻,係憶蓮的93演唱會,當年我買了LD,狂到隔幾個星期就會睇一次(我真係粉絲黎架)不過一直冇買CD,上年出返復刻,仲要封面好似縮細的LD套咁靚,立即買了!

演唱會中最堅的,一定是她Live的”沒結果”,那種感情崩潰,之後都唱唔返

呢隻歌我真係鍾意到不得了,畢竟我覺得同林憶蓮最perfact match的,還是Dick Lee與倫永亮

siumanglung said...

哈哈!我都係好中意「沒結果」。
Dick Lee時期我覺得係令憶蓮變得型左。
其實,我都有去睇葉德嫻concert...問你驚未…不過我記得果次有D失望,除左一part高潮位,其餘時間佢都唱得唔係幾好。不過我估以後都好難有機會聽佢concert,所以都係睇左。
講起林憶蓮+倫永亮,我想起一件舊事。中學時無錢買cassatte,但係我又好中意果期的林憶蓮的歌,e.g.「此情只待成追憶」,但身邊的同學無人中意,又dub唔到,一次同屋企人去探親戚,居然比我見到呢盒帶!人地見我中意就借我聽啦。仲比埋walkman我聽。我見對方是一個阿婆,應該中意聽潮洲曲多D,所以我…居然老笠左返屋企…係老笠餅帶喎,唔係walkman喎!
而家想起,中學聽D咁老成既歌,都幾好笑。

Anonymous said...

嘩!我識左個賊呀!!!

不過唔好話邪,因為我係由"沒結果"同"不如重新開始"先鍾意林憶蓮,之前D碟係慢慢買返,有一隻碟等極都冇跌價,於是等下等下,一直都冇買(中學時邊有咁多錢)...

跟住有一次,去個女仔Friend屋企,佢竟然有買到個隻碟既錄音帶,於是借返黎聽...聴聽下,到而家已經斷晒聯絡,餅帶都仲係我度...

即係,我都做左一次賊,而...

那一盒帶就係...

City Rhythm Part II

都係"此情只待成追憶"...

siumanglung said...

睇你的留言睇到我起雞皮…有D驚喎…好迷離…又會咁橋。

Anonymous said...

都係唔好再講,好驚

siumanglung said...

哦,咁唔講囉…不過又好想講…講埋呢樣。我記得張艾嘉有首老歌係同李宗盛合唱的,如無記錯叫做「最想念的季節」。係一套台灣電影主題曲。而張、李亦係呢部電影的男女主角。我就係APA時代,有咁好的library先睇到呢套舊片。雖然唔係咩勁片,但都算幾溫情幾有娛樂性,係傻佬(李)遇著靚女(張)的劇情。張艾嘉年青時的確係「正」,有7月21日出生的人的氣質和才華………………
首歌的確唔錯。可惜我搵唔到完整歌詞。
Anyway,希望你買到飛又有時間睇到第二場啦。

Anonymous said...

7月21日出生既人有氣質同才華就肯定架啦!聽講5月8日出生的人都好醒兼感性添!我偶像櫻桃小丸子咪同一日囉!

張艾嘉係我最鍾意既華人女導演(其實都冇乜幾多個揀),演又得,導又得,最鍾意係心動,一個故仔夠膽死講到明係假(即梁詠琪那段),最後索性用返第一身自己黎收尾,但又感動喎,真係好堅

仲有,愛的代價既歌詞又係好堅,佢又唱得好有說服力,你會覺得係一個愛情上經歷過滄海桑田既女人,同你坐低講一次佢既過去咁...

我應該冇時間睇第二場,希望你都睇得開心啦!

P.S.你話APA既同學關係幾自閉吖!點解地同一間學校三年都冇傾過一句計既呢?

Nice to meet U at here!!!

Anonymous said...

見你就生日,送多份禮物俾你...

你要既係咪呢隻歌呢?


愛情有什麼道理

作詞:張艾嘉/李宗盛 作曲:李宗盛 編曲:陳志遠

其實一個人的生活也不算太壞
偶爾有一些小小的悲哀
我想別人也看不出來
即使孤單會使我傷懷
也會試著讓自己想的開

對你 不知道是已經習慣還是愛
當初所堅持的心情
是不是還依然存在
眼看這一季就要過去
我的春天還沒有來

你為何不調過頭去
讓我自己去面對問題
你嘗試著不露痕跡
告訴我愛情的道理
你認為值得努力的
是我倆之間的距離
喔這一季 總算有些值得回憶

siumanglung said...

嘩哈哈,如此厚禮,實在太令人感動。多晒!咁都比你搵到歌詞,好野好野。
以前既事已成過去,最重要係將來。記得得閒上黎留言。仲有,幾時寫新野記住話我知(即係 non-新X師妹的作品)

Anonymous said...

funny gal, 你知唔知幾年前台灣有個musical係將李宗盛o既歌串埋, 作個故事,劇名就係"愛情有什麼道理"喇! 有陳潔儀同巫啟賢做. 重要o既係由黃韻玲編曲.

我都有諗過睇李宗盛, 但未買之前聽到一個好大的drawback, 梁詠琪, 仲話會唱陳淑樺o既歌, 點可以咁o架...再加上知道一定有成龍, 所以放棄.

siumanglung said...

我唔知呀。不過我中意李宗盛的聲音。我覺得佢唱陰天都幾有趣架。
其實我對GiGi, 莫文慰都有心理障礙,我又怕個show會老土,怕呢樣果樣,但心想,李宗盛喎!唔通等人地60歲先睇?或是無端端死左搞紀念音樂會先睇?
因為無睇過leslie和梅艷芳的concert,至今都覺得幾遺憾。從此覺得,中意就睇啦,唔好想太多。
我尋晚先認真考慮去台北巨蛋睇林憶蓮演唱會…